Gå til innhold

Mesterkryss 9


19451945

Anbefalte innlegg

Sliter oppe i høyre hjørne.Får ikk VEDSTYKKER til å passe med SAMLER,så da regner jeg med at noe er feil.Stemmer det at 2. og 7.bokstav i SAMLER er en og samme vokal?Lurer på om LEGEMIDDEL er feil,siden jeg bare får ett treff på SAMLER med den konsonanten jeg får som 6.bokstav i LEGEMIDDEL.Håper på hjelp til å få dette på plass.Mvh Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og der kom forumets andre store faktaallergiker på banen.

X- man, du har tidligere her inne hevdet at jeg er mindre begavet, og nå hevder du at jeg er faktaallergiker. Kan du komme med noen eksempler på at jeg er allergisk mot FAKTA, (unnskyld du har jo bestemt at vi ikke skal bruke caps lock her inne),eller beviser på at jeg er mindre begavet.Din fjerndiagnostisering skal jeg ha meg frabedt.Det er virkelig oppsiktsvekkende at du ikke er utestengt fra diskusjonsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjaggen og karkar: "X-man" skulle vært utestengt fra dette forumet for lenge siden, noe jeg fikk bekreftet fra Hjemmet allerede i 2019 etter at de hadde fått MANGE klager på ham.

 

Utrolig at han fremdeles kan slenge dritt om forfatterne og oss andre fredelige kryssordløsere her inne.

 

 

 

 

 

 

({$editedMessage} 28.02.21 21:00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei aron!

Tusen takk for bekreftelsen.Jeg kom i mål,men må si jeg ble helt satt ut av kommentarer som følger lenken min. Jeg ble nesten litt lei meg fordi jeg stilte et spørsmål her. Det er en stund siden jeg har spurt om hjelp her,og nå er jeg usikker på om dette er tonen i forumet.I såfall vil jeg nok tenke meg om før jeg spør igjen.

Ha iallefall en fin kryssordkveld,alle som elsker kryssord.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjaggen og karkar: "X-man" skulle vært utestengt fra dette forumet for lenge siden, noe jeg fikk bekreftet fra Hjemmet allerede i 2019 etter at de hadde fått MANGE klager på ham.

 

Utrolig at han fremdeles kan slenge dritt om forfatterne og oss andre fredelige kryssordløsere her inne.

 

 

 

 

 

 

({$editedMessage} 28.02.21 21:00)

Ingen blir så uglesett som den som forteller sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...