Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Lurer litt på om der kan vere feil i oppgåvene til 5. runde i JACKPOT (frist 10/10-07) 12 loddrett: SPRÅK Har bokstavane ?D?R? 25 loddrett: LYSKILDE Har bokstaven ?E? Det løsningsordet som eg kanskje får er eit synonym for MUSIKERE. Nokon som strevar med det same ? Er eg heilt på jordet ? Innlegg redigert. (10-03-07 12:57)
Gjest Odd Egil Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Inge A :) Kan dette vere svaret på lyskilde ? : lysdiode, lysemitterende diode, oftest forkortet LED, en halvlederdiode som stråler ut farget lys når det går elektrisk strøm gjennom den. (sakset fra SNL)
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Eg takkar for innspelet, men eg kan ikkje fatte kva språket skal bli ! Innlegg redigert. (10-03-07 13:49)
Gjest Solveig Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Lurer litt på om der kan vere feil i oppgåvene til 5. runde i JACKPOT (frist 10/10-07) 12 loddrett: SPRÅK Har bokstavane ?D?R? 25 loddrett: LYSKILDE Har bokstaven ?E? Det løsningsordet som eg kanskje får er eit synonym for MUSIKERE. Nokon som strevar med det same ? Er eg heilt på jordet ? Innlegg redigert. (10-03-07 12:57) På denne siden er det oversikt over all verdens språk: http://www.ethnologue.com/language_index.asp?letter=A Det er en link fra en statlig tolking og flyktninge-greier side, så den burde være seriøs. Det var for en tid tilbake noe snakk om et språk her i forumet, og da var det mange språk som stod der som ikke stod her i NKL.
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for nok eit flott innlegg ! Eg får ein bokstav for mykje når eg blir ståande med 15 bokstavar i løysingsordet. Eg ville helst hatt berre 14 ! (derom musikere er eit nøkkel i den samanhengen ?)
Gjest HH Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for nok eit flott innlegg ! Eg får ein bokstav for mykje når eg blir ståande med 15 bokstavar i løysingsordet. Eg ville helst hatt berre 14 ! (derom musikere er eit nøkkel i den samanhengen ?) Kanskje ikke musikere, men (del av) noe musikere bruker? Jeg har funnet en slik løsning på 15 bokstaver. Hva med oppgave 4. Jeg kommer frem til et verb i fortid. Enig? HH
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Eg vil sitere den store Bjørge Lillelien: "Saken er karbonade, saken er ertesuppe...." eller "Stælken Gundersen": "Den er grei" Eg takkar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå