Gjest karih Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Er det noen som kan bekrefte om MIRANDA er et dikterpsevdonym? Har: _I_A_D_
Gjest Sigurd Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hei karih! Jeg lurer på det samme og finner ikke 3L. Har H - - - T ET. Jeg har TORHALL på 1V.
Gjest karih Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 På 3L har jeg hjaltet. Samme som deg på 1V. Vi får satse på noen som er gode på å søke. Hvor er du, Egon eller Svein?
Gjest Sigurd Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hei igjen! Jeg finner ikke verbet "hjalte" verken på Ordnett eller andre steder, men det kan kanskje bety å gripe om hjaltet? MIRANDA er en forfatter, men om det er et psevdonym, har jeg ikke funnet ut ennå. Sigurd
Gjest karih Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei, Sigurd. Takk for at du ville hjelpe. Det ble psevdonymet som Wergeland brukte på 10V. Dermed ble det Kvartet på 3L. 1V ble den fostersønnen som ble drept og Njål sørget.( ikke Torhall)
Gjest Sigurd Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei karih! Jeg fant nettopp Njåls fostersønn på Wikipedia og da falt alt på plass. Takk for samarbeidet! Mvh Sigurd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå