Gjest bomcher Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jeg prøver enda en gang, for jeg har lett og lett i alle de oppsløagsverk jeg har kunnet finne fram til. Like fullt står keg bom fast når det gjelder Hjerneknuser'n 8. Jeg finner ikke uoppdragen gutt: N-T-F-K- og brudd: I -E-T-E-E-S-R Det er ubegripelig å ikke finne disse ordene, men jeg har faktisk lett i mange dager. Viss noen kan hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Annie
Gjest CS Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Du har tydeligvis 5 gale bokstaver på rad i 8 vannrett. Sjekk dette ordet på nytt så finner du de ordene du mangler. CS
Gjest bomcher Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Takk for at du brydde deg om å svare. På 8 vannrett har jeg ordet: VARMEGJENVINNINGSKOEFFISIENT. Jeg finner ikke noe annet ord som dekker dette stikkordet. Takk skal du ha likevel. Annie
Gjest Jorunn Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 - skrev (På 14.8.2002 den 21.11): Jeg prøver enda en gang, for jeg har lett og lett i alle de oppsløagsverk jeg har kunnet finne fram til. Like fullt står keg bom fast når det gjelder Hjerneknuser'n 8. Jeg finner ikke uoppdragen gutt: N-T-F-K- og brudd: I -E-T-E-E-S-R Det er ubegripelig å ikke finne disse ordene, men jeg har faktisk lett i mange dager. Viss noen kan hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Annie Husker ikke helt hva jeg hadde, men ble det ikke varmegjennomgangskoeffisient?
Gjest Svein Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 - skrev (På 14.8.2002 den 21.43): Takk for at du brydde deg om å svare. På 8 vannrett har jeg ordet: VARMEGJENVINNINGSKOEFFISIENT. Jeg finner ikke noe annet ord som dekker dette stikkordet. Takk skal du ha likevel. Annie GATEFUKS er ett av ordene du savner!
Gjest annie Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 - skrev (På 14.8.2002 den 21.11): Jeg prøver enda en gang, for jeg har lett og lett i alle de oppsløagsverk jeg har kunnet finne fram til. Like fullt står keg bom fast når det gjelder Hjerneknuser'n 8. Jeg finner ikke uoppdragen gutt: N-T-F-K- og brudd: I -E-T-E-E-S-R Det er ubegripelig å ikke finne disse ordene, men jeg har faktisk lett i mange dager. Viss noen kan hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Annie Hjertelig takk. annie
Gjest annie Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 - skrev (På 14.8.2002 den 21.11): Jeg prøver enda en gang, for jeg har lett og lett i alle de oppsløagsverk jeg har kunnet finne fram til. Like fullt står keg bom fast når det gjelder Hjerneknuser'n 8. Jeg finner ikke uoppdragen gutt: N-T-F-K- og brudd: I -E-T-E-E-S-R Det er ubegripelig å ikke finne disse ordene, men jeg har faktisk lett i mange dager. Viss noen kan hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Annie Hjertelig takk. annie
Gjest Annie Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 - skrev (På 14.8.2002 den 21.11): Jeg prøver enda en gang, for jeg har lett og lett i alle de oppsløagsverk jeg har kunnet finne fram til. Like fullt står keg bom fast når det gjelder Hjerneknuser'n 8. Jeg finner ikke uoppdragen gutt: N-T-F-K- og brudd: I -E-T-E-E-S-R Det er ubegripelig å ikke finne disse ordene, men jeg har faktisk lett i mange dager. Viss noen kan hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Annie Hjertelig takk. Annie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå