Jasmar Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Med god hjelp av mange på dette forumet har tankene spunnet seg fram til løsninger, men på Lite land nederst til venstre blir visst min kreativitet for liten til å finne fornuftige blindbokstaver. Kunne noen hjelpe meg med den første så kan spinne videre derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aico Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 BB lite land har jeg A O A. Trenger hjelp til to første og siste BB i Skadet øverste langord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmar Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 Takk for det! Det var siste bokstav i edling jeg hadde bommet på. P’n trodde jeg var riktig, men der var jeg ikke kreativ nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 BB lite land har jeg A O A. Trenger hjelp til to første og siste BB i Skadet øverste langord. Skadet: har fått k, p og n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 BB lite land har jeg A O A. Trenger hjelp til to første og siste BB i Skadet øverste langord. Du finner dette landet og flere andre løsninger i kryssordleksikonet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.