elindblo Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Ifølge mine begrensede kunnskaper uti zoologien kan jeg ikke skjønne annet enn at spørreordet er feil. Jeg er for øvrig takknemlig for eventuelle korreksjoner.
Tobbi Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 ....eller at det er en Hansendyr, jeg fikk nok samme ord som deg.
mildrid Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 - skrev (På 5.12.2020 den 14.12): Ifølge mine begrensede kunnskaper uti zoologien kan jeg ikke skjønne annet enn at spørreordet er feil. Jeg er for øvrig takknemlig for eventuelle korreksjoner. 1094 dyr. berger - revet
mildrid Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 - skrev (På 5.12.2020 den 14.12): Ifølge mine begrensede kunnskaper uti zoologien kan jeg ikke skjønne annet enn at spørreordet er feil. Jeg er for øvrig takknemlig for eventuelle korreksjoner. 1094. Dyr. Skrev feil - Berger er rever
elindblo Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Skrevet 5. desember 2020 Jeg ser det slik at når man redder seilet i en seilbåt, rever man seilet som det heter. Jeg mener at det i alle tilfelle ikke er noe dyr (i flertall) som framkommer slik som i kryssordløsningen, og uansett ikke noen reve-dyr!! Tillegg: Jeg ser nå at Mildrid antakelig har samme tolkningen som jeg har. For øvrig har jeg ikke "guts" nok til å si noe om vår alles godeste Rolf Hansen. ({$editedMessage} 05.12.20 16:53)
andrine2 Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Kanskje det har gått fort for Hansen i julestria og glemt at det skal være LEON først i ordet? (Bare en fleip.)
movitz Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Fransk hundrase: Berger Picard el. Berger de Picardie. Kan det være denne Hansen har tenkt på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå