buste Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Skulle gjerne hatt et tips på 21v, regner med at 1. og 5. bokstav er R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrid Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Her trenger jeg hjelp også, har R T og R som første, tredje og femte bokstav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Foreløbig er vi 3 som har samme problem ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Me too Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 26. november 2020 Forfatter Del Skrevet 26. november 2020 Hei alle som lurer på 21v. I dag ringte jeg Allers, og kom langt om lenge fram til rett person, en meget velvillig dame. Jeg spurte om stikkordet var riktig, oppga mine bokstaver som var riktige.Hun gav meg bokstav nr. 2, som er O. Jeg lovet å ikke røpe henne.Jeg mener at dette må være et gramatisk begrep, det står både i Tanums, Ordnett og Øvrebø. Lykke til. vh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg fikk svar i forumet på face. Er ikke på face selv, men gubben er. Fikk også svar på 7. Synes 21 var spesiell denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Hei alle som lurer på 21v. I dag ringte jeg Allers, og kom langt om lenge fram til rett person, en meget velvillig dame. Jeg spurte om stikkordet var riktig, oppga mine bokstaver som var riktige.Hun gav meg bokstav nr. 2, som er O. Jeg lovet å ikke røpe henne.Jeg mener at dette må være et gramatisk begrep, det står både i Tanums, Ordnett og Øvrebø. Lykke til. vh buste Takk ! Den var vrien, jeg har ikke de ordbøkene, men fant løsningen ved litt googling ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.