Gå til innhold

Rir nr 47

buste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle som lurer på 21v. I dag ringte jeg Allers, og kom langt om lenge fram til rett person, en meget velvillig dame. Jeg spurte om stikkordet var riktig, oppga mine bokstaver som var riktige.Hun gav meg bokstav nr. 2, som er O. Jeg lovet å ikke røpe henne.Jeg mener at dette må være et gramatisk begrep, det står både i Tanums, Ordnett og Øvrebø. Lykke til.

vh buste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle som lurer på 21v. I dag ringte jeg Allers, og kom langt om lenge fram til rett person, en meget velvillig dame. Jeg spurte om stikkordet var riktig, oppga mine bokstaver som var riktige.Hun gav meg bokstav nr. 2, som er O. Jeg lovet å ikke røpe henne.Jeg mener at dette må være et gramatisk begrep, det står både i Tanums, Ordnett og Øvrebø. Lykke til.

vh buste

Takk !

Den var vrien, jeg har ikke de ordbøkene, men fant løsningen ved litt googling !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...