Gjest Astrid Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke i stand til å finne en øy på 5 bokstaver, der jeg har: s - m - s. Er det noen som kan sette meg på sporet? Astrid
Gjest mulle Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Astrid. En mulighet er en elv i Romania og Ungarn. Den har ulike skrivemåter avhengig av språk, men et av navnene passer her. mulle.
Gjest Odd Egil Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke i stand til å finne en øy på 5 bokstaver, der jeg har: s - m - s. Er det noen som kan sette meg på sporet? Astrid Hei Astrid :) Det ligger en perle av en øy i Egeerhavet (Hellas) som heter SAMOS.
Gjest mulle Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke i stand til å finne en øy på 5 bokstaver, der jeg har: s - m - s. Er det noen som kan sette meg på sporet? Astrid Astrid Her er det vel noe galt. Mener du elv på 5 bokstaver, eller øy på 4 ? Ut fra bokstavene dine mener du vel ELV ? Dermed er jo Odd Egils forslag glimrende, men du spør vel etter en elv????? og ikke øy -- hvis det er UKE-EXPERTEN 35/07 du snakker om. Viser til mitt svar ovenfor. mulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå