edlean Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Helt til venstre 9 ned: Jeg mener jeg har en løsning, men den passer ikke med den bokstaven jeg har som nr. 2. Er det noen andre som lurer her? BB ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg lurer også på det samme. Dårlig respons her, men håper det kommer noe etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Søk på biljard i SNL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Der kom’n gett! Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Søk på biljard i SNL Tusen takk fra meg også - det var ikke så lett å bare «gjette seg til» ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Nei, ikke lett å gjette seg til, men bokstavsøk her inne ga meg kun et ord med de kjente bokstavene jeg hadde og da var det jo enkelt å sjekke videre på det. SNL, og også søke i Wikipedia på ordet i entall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2020 Takk for tipset ! (Men hvor finner jeg «bokstavsøk» ?) ({$editedMessage} 30.10.20 12:03) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fabio Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Du gjør bokstavsøk slik: I søkefeltet fyller du inn de bokstavene du har. Du skriver ? på de bokstavene du mangler. Så huker du bort Spørreord slik at det bare et merke på Svarord. Deretter trykker du søk. I dette konkrete tilfellet skulle du altså skrive slik: ?ø?al?r - og så trykke SØK. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2020 JA ! Det funket ! Takk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.