aliko Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 Hva pokker er det disse politifolka sitter inne med da? Har -KT-- i start, resten greit, tror jeg. Så er det han sportsfisker`n som morer seg med noen armbevegelser, men hva driver han/hun med? Snart siste frist for innsendelse nå, så....
aliko Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter Skrevet 21. oktober 2020 Flaut, jeg som jobber med advokater!! Takk igjen!
Tobbi Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 Hva pokker er det disse politifolka sitter inne med da? Har -KT-- i start, resten greit, tror jeg. Så er det han sportsfisker`n som morer seg med noen armbevegelser, men hva driver han/hun med? Snart siste frist for innsendelse nå, så.... Tenk på hva de fisker med....
aliko Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Skrevet 22. oktober 2020 Ja, Tobbi, har forsøkt, men har sikkert løst noe feil i kryssende. Begynner BØYD på B? Trodde flom startet på sky. Nå gir jeg snart opp. Får sende inn Schive, da, for den har jeg i boks!
jakest Skrevet 22. oktober 2020 Skrevet 22. oktober 2020 aliko: Ja, alle dine forslag gir riktige løsninger....men hvis du starter løsningen på "sportsfisker" med noe "nedbør" som kommer på denne tiden av året...så løser det seg...kanskje...?
aliko Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Skrevet 22. oktober 2020 Tusen hjertelig! Nå gikk det seg til! ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå