vikh7 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Kan ikke finne denne byen. Mulingens at bokstav nr 5 er feil, har prøvd flere alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobbi Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Du finner byen på kryssord.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 Ender byen på ba-li? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 OIJ, det var feil bokstav på skogshytte,men nå passet det inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Ender byen på ba-li? Problemet er nok FØRE. Det finnes et synonym som ikke står her i leksikonet, for: føre, frakte, skysse (noe(n)) på hesteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobbi Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Ender byen på ba-li? Min by ender på basi, det kommer an på hvilken elv du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 ({$editedMessage} 08.10.20 20:43) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Min by ender på basi, det kommer an på hvilken elv du har. Enig, by i Tyrkia. Det var den infamøse siste bokstaven! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutus1 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Problemet er nok FØRE. Det finnes et synonym som ikke står her i leksikonet, for: føre, frakte, skysse (noe(n)) på hesteryggen. Ka meine du? Under FØRE i dette leksikonet finner iallefall eg løsningen som passer her....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.