Torild1 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Står helt fast på plagg 10 ned helt til venstre. Kan noen være så snill å gi meg de 3 første BB , og stemmer det at ordet skal slutte på NT ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Tips: Løsningen er ikke noe spesielt plagg, men et mer generelt begrep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torild1 Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Ok. Da stemme vel den løsningen jeg har kommet fram til . Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivas Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Tips: Løsningen er ikke noe spesielt plagg, men et mer generelt begrep. Har siste del av ordet, men klarer å se hva de 3 første bb kan være. Kan jeg få hjelp til dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivas Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Tips: Løsningen er ikke noe spesielt plagg, men et mer generelt begrep. ({$editedMessage} 26.09.20 17:53) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mntorp Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Har siste del av ordet, men klarer å se hva de 3 første bb kan være. Kan jeg få hjelp til dem? Jeg har a r k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivas Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Takker. Da fikk jeg rettet noen feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.