Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smålig?

Jeg hadde et adjektiv som passet, men måtte velge en dirigent som ødela.

Tips til søkested?

Er det ingen som har begynt enda?

({$editedMessage} 23.09.20 11:27)

Fortsetter under...

Skrevet

Det er flere veier til mål. Enklest er nok å hente inn Planter/Kan bonde være/Misgrep først. Da kommer man ikke utenom de riktige ordene på Smålig/Tukte/Dirigent med standard profilering. (Riktignok bød fjellet på en liten overraskelse i så henseende denne gangen.)

Skrevet

Jeg trodde alt dette var på plass, riktignok med et par alternativer mht TUKTE.

Jeg har navn på dirigent, ikke synonym. Midtre bokstav i SMÅLIG = midtre i elev. Feil?

Skrevet

Når det gjelder dirigenten har jeg noen alternativer, er nokså trygg på at bokstav nr. 6 og 8 er like. Med hensyn til smålig/elev, har jeg også samme bokstav i midten på begge.

Skrevet

odnyst: Ja, 6 og 8 er samme bokstav. Og da eliminerer du på under 30 sekunder fem av de seks alternativene her inne ved å sjekke dem opp mot ..... - hva er det forfatteren *alltid* bruker for å fylle inn praktisk talt samtlige ord?

Annonse

Skrevet

odnyst: Ja, 6 og 8 er samme bokstav. Og da eliminerer du på under 30 sekunder fem av de seks alternativene her inne ved å sjekke dem opp mot ..... - hva er det forfatteren *alltid* bruker for å fylle inn praktisk talt samtlige ord?

Takk for tipset, X-man. Jeg eliminerte riktignok bare 3 av de 6 i første omgang, men det var fordi jeg hadde et par varianter av Nordmenn. Nå er alt på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...