buste Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Nå som Posten har gått over til ombæring/ utlevering annenhver dag, lurer jeg på om ikke innleveringsfristen burde vært forlenget med noen dager. Spesielt "Hansen på onsdag" har kort frist,iallefall for oss som bor langt unna Oslo. Dette gjelder selvsagt alle blad og aviser. Har noen vært i kontakt med F.eks. redaksjoner om dette? Ps: Jeg er klar over muligheten for elektronisk innsending, men har ikke lært meg den "kunsten" Vh buste vh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Husk at du sparer ca. 1500 kroner i året om du lærer deg "kunsten"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 27. august 2020 Forfatter Del Skrevet 27. august 2020 Hei skjeld. Har ikke tenkt på at det blir så mye! Skal be min alltid hjelpsomme sønnesønn om opplæring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Nå som Posten har gått over til ombæring/ utlevering annenhver dag, lurer jeg på om ikke innleveringsfristen burde vært forlenget med noen dager. Spesielt "Hansen på onsdag" har kort frist,iallefall for oss som bor langt unna Oslo. Dette gjelder selvsagt alle blad og aviser. Har noen vært i kontakt med F.eks. redaksjoner om dette? Ps: Jeg er klar over muligheten for elektronisk innsending, men har ikke lært meg den "kunsten" Vh buste vh buste Hei buste. Jeg gj ør det de andre i Hjemmet. Du scanner mester inn. Jeg trodde de måtte ha originalen pr. vanlig post. Kan du forklare fremgangsmåten? Hilsen akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Over kupongen til Mesterkryss står det : For å vinne i Mesterkryss må hele den ferdigløste oppgaven sendes inn med post til Hjemmets Kryssordmagasin. Scanner du og sender med mail vil jeg tro at du ikke er med i trekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Takk skal du ha anne. Derfor har jeg bare gjort det med de kryssordene som har løsningsgate. akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Over kupongen til Mesterkryss står det : For å vinne i Mesterkryss må hele den ferdigløste oppgaven sendes inn med post til Hjemmets Kryssordmagasin. Scanner du og sender med mail vil jeg tro at du ikke er med i trekningen. Og da må jeg spørre: Hva skulle hensikten med å sende inn løsningen være, hvis du ikke er med i trekningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torjoh Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Nå som Posten har gått over til ombæring/ utlevering annenhver dag, lurer jeg på om ikke innleveringsfristen burde vært forlenget med noen dager. Spesielt "Hansen på onsdag" har kort frist,iallefall for oss som bor langt unna Oslo. Dette gjelder selvsagt alle blad og aviser. Har noen vært i kontakt med F.eks. redaksjoner om dette? Ps: Jeg er klar over muligheten for elektronisk innsending, men har ikke lært meg den "kunsten" Vh buste vh buste Hvis du har mulighet for e-post på mobilen er det enkelt å ta bilde av hele kryssordet og sende inn helt gratis og raskt. Torild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.