Gå til innhold

Innsendingsfrist

buste

Anbefalte innlegg

Nå som Posten har gått over til ombæring/ utlevering annenhver dag, lurer jeg på om ikke innleveringsfristen burde vært forlenget med noen dager. Spesielt "Hansen på onsdag" har kort frist,iallefall for oss som bor langt unna Oslo. Dette gjelder selvsagt alle blad og aviser. Har noen vært i kontakt med F.eks. redaksjoner om dette?

Ps: Jeg er klar over muligheten for elektronisk innsending, men har ikke lært meg den "kunsten"

Vh buste

vh buste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som Posten har gått over til ombæring/ utlevering annenhver dag, lurer jeg på om ikke innleveringsfristen burde vært forlenget med noen dager. Spesielt "Hansen på onsdag" har kort frist,iallefall for oss som bor langt unna Oslo. Dette gjelder selvsagt alle blad og aviser. Har noen vært i kontakt med F.eks. redaksjoner om dette?

Ps: Jeg er klar over muligheten for elektronisk innsending, men har ikke lært meg den "kunsten"

Vh buste

vh buste

Hei buste.

Jeg gj ør det de andre i Hjemmet.

Du scanner mester inn.

Jeg trodde de måtte ha originalen pr. vanlig post.

Kan du forklare fremgangsmåten?

Hilsen akok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over kupongen til Mesterkryss står det :

For å vinne i Mesterkryss må hele den ferdigløste oppgaven sendes inn med post til Hjemmets Kryssordmagasin.

Scanner du og sender med mail vil jeg tro at du ikke er med i trekningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over kupongen til Mesterkryss står det :

For å vinne i Mesterkryss må hele den ferdigløste oppgaven sendes inn med post til Hjemmets Kryssordmagasin.

Scanner du og sender med mail vil jeg tro at du ikke er med i trekningen.

Og da må jeg spørre: Hva skulle hensikten med å sende inn løsningen være, hvis du ikke er med i trekningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vh buste

vh buste

Hvis du har mulighet for e-post på mobilen er det enkelt å ta bilde av hele kryssordet og sende inn helt gratis og raskt. Torild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...