akok Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 Jeg fikk bekreftet i går at mine to bokstaver i det nederste venstre hjørnet var riktig, men det eneste ordet jeg finner, og passer med ordene rundt er noe man går ut og inn av, det virker som om det er en litt for enkel løsning Mvh akok
odnyst Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 Jeg har nok havnet på det samme som deg, og feil er det jo ikke, men det ser ut som andre har en litt mer avansert løsning.
Tiger X Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 Har ikke sett noen her inne påstå å ha en "mer avansert" løsning, kun påpeke at det finnes flere alternative svar. Det er liten tvil om fasiten.
akok Skrevet 22. august 2020 Forfatter Skrevet 22. august 2020 Takk for det X-man Da er det kanskje så enkelt. akok
akok Skrevet 22. august 2020 Forfatter Skrevet 22. august 2020 - skrev (På 22.8.2020 den 9.18): Har ikke sett noen her inne påstå å ha en "mer avansert" løsning, kun påpeke at det finnes flere alternative svar. Det er liten tvil om fasiten. Takk for det X-man Da er det kanskje så enkelt. akok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå