Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler bare fins i tog.Må først spørre om det gjelder tog på jernbanen.Har?u?e?ø/u?e/s/o? Skulle gjerne vite hva som er feil her.Mvh.

Fortsetter under...

Skrevet

Riktige bokstaver finnes blant dine alternativer. Bruk litt tid på bokstavsøk her inne, med forskjellige kombinasjoner. Tipper du finner svaret overraskende fort.

({$editedMessage} 19.08.20 09:21)

Skrevet

Takk for svaret Odnyst.Har prøvd en god del på bokstav søk uten hell,men skal ta en runde til.Har brukt mest Ordnett men skal ta en omgang her inne også.Mvh.

Skrevet

Da ordnet det seg fort som du sa Odnyst.Første del av ordet var jo veldig logisk,men dette ordet ligger ikke på Ordnett bokstavsøk.God følelse å komme i havn.?

Annonse

Skrevet

Hulte og odnyst: Man må skrive inn et diakritisk tegn for å få treff på svarordet i KH. For øvrig finnes det flere løsninger her, men fasiten er det liten tvil om.

({$editedMessage} 19.08.20 19:43)

Skrevet

Ja, det er liten tvil om fasiten. Den andre varianten kunne du sikkert finne i togene for noen år siden, men nå er de vel digitalisert ?

Skrevet

Det er ikke det ordet jeg tenker på, aron. Det finnes et alternativt oldtidsland som gir et annet togord. Uten den slags ville det ikke vært mulig å nyte naturen under reisen.

Skrevet

Hei X-man

Fins i tog.

Jeg fikk et ord som passer med ordene rundt, men når jeg leser hva du skriver. Uten den slags...ville det ikke være mulig å nyte naturen under reisen.

Jeg har U som andre bokstav Ø som 6. bokstav.

Da må noe være feil hos meg.

Mvh akok

Skrevet

Nå må jeg ut en tur snart.

Da er jeg på rett vei.

akok

Allikevel er nok ordet feil.

Diakritisk tegn, du mener at det skal ses på som to ord.

akok

({$editedMessage} 20.08.20 13:13)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...