erling32 Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg strever litt med slutten av løsningen. Mine BB er LAPL, hvorav den første er riktig. Men svaret de andre gir, er jeg blitt veldig tvilende til. Er det noen som har 3 BB som er bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Har det samme Tror det er rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg strever litt med slutten av løsningen. Mine BB er LAPL, hvorav den første er riktig. Men svaret de andre gir, er jeg blitt veldig tvilende til. Er det noen som har 3 BB som er bedre? Jeg har de samme BB som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg strever litt med slutten av løsningen. Mine BB er LAPL, hvorav den første er riktig. Men svaret de andre gir, er jeg blitt veldig tvilende til. Er det noen som har 3 BB som er bedre? Hei Erling32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Har det samme Tror det er rett! Jeg også kok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 Har det samme Tror det er rett! Takk for "støtten". Da står det bedre til enn jeg fryktet. Da blir det appellant, selv om Google sier at det fortrinnsvis brukes i juridisk sammenheng. + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.