buste Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 9 opp, 11 inn fra venstre. Har problemer med BB her, kan det være T og E? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Se lenger ned på siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Beklager at jeg er så treig, men dette ordets siste bokstav går jo helt ned, så da kommer jeg utenfor diagrammet, og det er vel ikke meningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 buste: Jeg tror skjeld mener at du skal se på tidligere innlegg ...? Forøvrig satser jeg også på T og E...blir en "typisk" Hansen-konstellasjon.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Takk for det jakest, må tilstå at jeg ikke skjønte hva skjeld mente, han/hun? er jo veldig klar og grei ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 buste: å, jeg ber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.