Anne-K Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 2.bokstav ?Jeg får n eller y ?mener det skal være i ! hva har jeg galt ?? TAKK FOR HJELP !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsil Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Sjekk andre alternativ på ukjent, jeg har i som andre bokstav . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 2.bokstav ?Jeg får n eller y ?mener det skal være i ! hva har jeg galt ?? TAKK FOR HJELP !! Se innlegg her fra cs 1.august. Stikkordsfeil. ({$editedMessage} 05.08.20 11:38) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 Sjekk andre alternativ på ukjent, jeg har i som andre bokstav . i som andre bokstav ,er vel riktig,men da får da NI som ukjent. det skurrer hos meg!n ny og nn ,kjennerjeg HJELP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Siterer innlegget 1.aug fra cs her (overskrift "Schives nr.22"): "Stikkordet (rad 9, kol 14) UKJENT skal være TALL. Beklager dette!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 Takk for hjelp! Vi får huske :ALLE KAN GJØRE EN FEIL ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 God regel: kikk nedover siden her, før man legger ut et spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.