Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei mormortilpeter!

Nei, ikke hos meg, der skal en annen konsonant inn. Men "din" bokstav inngår i løsningen.

Et nytt blikk, tilskyndet av aron og torry47, viser at ingen G skal inn der. Beklager!

Vh

Aksel

({$editedMessage} 12.07.20 17:26)

Skrevet

Da er det i tilfelle to alternative løsninger i dette hjørnet. Alle mine funn kan bekreftes i Ordnett/SNL, og jeg har ingen G i vekst.

Skrevet
  - skrev (På 12.7.2020 den 13.43):

Hei mormortilpeter!

Nei, ikke hos meg, der skal en annen konsonant inn. Men "din" bokstav inngår i løsningen.

Et nytt blikk, tilskyndet av aron og torry47, viser at ingen G skal inn der. Beklager!

Vh

Aksel

({$editedMessage} 12.07.20 17:26)

Hei

Jeg har ingen G i min løsning på vekst. Da fant jeg ikke noe treningsutstyr, bare sportsutstyr. Og det er jo treningsutstyr vi skal fram til.

Mvh Torild

Skrevet

Da har jeg visket ut hele høyre hjørnet og så fant jeg et svar på SNL på leddyrklasse men da blir treningsutstyret noe som jeg aldri har hørt om før. Skal svaret på treningsutstyr være et "vanlig" utstyr eller kan jeg ha rett i at bokstav nr. 2 er O ?

Skrevet

Treningsutstyret har jeg heller aldri hørt om, men det finnes her inne, i flertall, og bokstav nr.2 er ganske riktig O. Du finner det også i Tanum og i naob.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...