Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Han hadde jeg greid å overse. Dessverre ble nå andre ting feil. Jeg finner ikke innsjø med de bokstavene jeg nå har. Står sjøen i leksikonet her? Og er det riktig at femte bokstav er identisk med den andre?

Skrevet

Takk, Aron, men jeg er visst litt treg. Jeg mente å spørre om SOPP hadde identisk 2. og 5.bokstav.

Mht INNSJØ strever jeg fortsatt. Jeg finner en bekk, men det er da ikke synonymt. Dvs: finner innsjø, men da glipper AMERIKANER. Hjelp?

({$editedMessage} 18.06.20 10:51)

Annonse

Skrevet

2 og 5 i "Sopp" er ikke den samme. Med korrekt svar på 4 (som er hentet fra norsk Wikipedia) ville ikke det spørsmålet oppstått. 5 står i Nyord og NAOB. Sjøen er den som peker seg ut som helt opplagt når man vet at 2 og 5 er like bokstaver og også har funnet 12.

Skrevet

4 loddrett er vel hentet fra SNL vil jeg tro, siden artikkelen om vedkommende inneholder tekst som er identisk med stikkordet.

({$editedMessage} 18.06.20 11:50)

Skrevet

Må korrigere meg selv, var litt for rask som så ofte før. Jeg har lik 2. og 7. bokstav i "sopp". Jeg fant også 4 i SNL. Tror jeg har feil Amerikaner. PS: Der kom Amerikaneren, og alt er på plass! (Tenkte bare på mennesker) Tusen takk, X-man!!

({$editedMessage} 18.06.20 12:37)

Skrevet

4 loddrett er vel hentet fra SNL vil jeg tro, siden artikkelen om vedkommende inneholder tekst som er identisk med stikkordet.

({$editedMessage} 18.06.20 11:50)

4 loddrett er greit, og solstikk har jeg sikkert fått siden jeg nok mente 7.ikke 5.i soppen. Uansett, med info om noab er alt på stell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...