Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurer litt på nederste nøtta, 11 vannrett: detektiver, her har jeg 3 bokstav lik 2 i bokstav i øverste nøtta, 10 loddrett, 5 bokstav, lik 4 i 25 vannrett, 7 bokstav lik første i 31 vannrett, og 9 bokstav lik 2 i 21 vannrett, kan dette stemme? er litt usikker på 5 bokstaven, noen tips hvor svaret kan finnes? mvh Dag

Fortsetter under...

Skrevet

Skjønner ikke "3. bokstav lik 2. i bokstav i øverste nøtta". Skjønner heller ikke "9. bokstav (i 10 loddrett?)lik 2 i 21 vannrett". 10 loddrett har bare 7 bokstaver. De andre bokstavene dine stemmer ikke med de jeg har.

({$editedMessage} 09.04.20 11:57)

Skrevet

hei odnyst, beklager rotete spørsmål. 3 bokstav er lik 4 bokstav i 10 loddrett, 7 bokstav er lik første i 31 vannrett, og 9 bokstav er lik andre i 21 vannrett, når det gjelder 5 bokstav har jeg valget mellom 2 vokaler. kan dette stemme? mvh dag

({$editedMessage} 09.04.20 12:12)

Skrevet

Da skjønner jeg. (Kanskje jeg var litt treg i oppfattelsen her også). Ser ikke hvor du har funnet detektivene, men iflg. min løsning har du bare bokstav nr. 9 riktig.

Skrevet

takk. da lurer jeg på om gammelmannsdrikk er riktig. ? Har 2 bokstav lik 6 i 7 loddrett, 4 bokstav lik 5 i 20 loddrett, og 6 bokstav lik 4 i 28 loddrett, fant bare henvisning til gammelmannsdrikk ett sted på nettet. mvh dag

Skrevet

Feil drikk. Ett råd: Søk på "drink" her inne. Du ser nok fort hvilken som er litt "gammeldags". Søk så på "detektiver". Da bør du kunne leke deg fram til resten av hjørnet.

Annonse

Skrevet

Ved ettertanke virker det klart at spørsmålet ble stilt for å finne ordet. Nei, svaret står ikke i SNL, men det er lett å sirkle inn med vanlig nettsøk.

({$editedMessage} 10.04.20 01:23)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...