annekarinwd Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Kan noen gi meg de 4 bb i SPILLERE (øverst, helt til venstre)? Får ingen mening, selv om jeg har de fleste andre bokstavene!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Kikk nedover siden! Det er stadig noen som ikke forstår vitsen med stikkord i overskriften! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annekarinwd Skrevet 6. april 2020 Forfatter Del Skrevet 6. april 2020 Synes kanskje ikke svaret ditt, skjeld var noe særlig nyttig (eller hyggelig)..Tror ingen, inklusive jeg, spør for å være vrange eller dumme. Har du ikke noe å bidra med annet enn sarkasmer, synes jeg du skal la tastaturet være i fred... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annekarinwd Skrevet 6. april 2020 Forfatter Del Skrevet 6. april 2020 Kikk nedover siden! Det er stadig noen som ikke forstår vitsen med stikkord i overskriften! ({$editedMessage} 06.04.20 22:46) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Det var en merkelig reaksjon på mitt forsøk på å komme med et godt råd - og slett ingen sarkasme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Enig med deg skjeld, dessverre er der en del som heller serverer løsninger på en sølvbrikke istedenfor med sitt svar å anspore spørsmålsstilleren til å bruke de grå oppe i toppen. Nå blir vel også jeg anklaget sarkasme og nedlatende holdninger, men det får nå stå sin prøve. Mvh dennis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brutus1 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Enig med skjeld og dennis. En skal ikkje be om eller gi ut løsningen, men heller gje hint eller ja/nei til om en er på rett spor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annekarinwd Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Helt enig i at en ikke skal gi løsningen! Men jeg synes man kan være litt hyggelig i tilbakemeldingene. Det er ikke alle som har like lang erfaring i å være med i disse foraene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.