Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

takk, frukt på 28 vannrett, har jeg 2 bokstav som siste i 29 vannrett, 6 bokstav som 2 i 17 vannrett. på 15 loddrett har jeg 2 lik nest siste i 32 vannrett og nest siste lik første i 29 vannrett,, er dette riktig? mvh Dag

Skrevet

hei, da kom det på plass, sitter igjen med 14 vannrett: skrev satirisk reiseroman, har 4 bokstav lik 1 i 8 vannrett,6 bokstav lik 4 i 16 vannrett, 8 bokstav lik siste i 9 vannrett, Har søkt på det meste, på forfattere, ligger svaret i SNL? MVH DAG

Annonse

Skrevet

Her spiller det ikke all verdens rolle, men ofte er det mye å hente på å "bruke" cluet fullt ut. Det naturlige førstesøket her, "satirisk reiseroman", gir kun seks treff (med GAS, fire i SNL), og svaret får man kastet direkte i øynene.

Skrevet
  - skrev (På 7.4.2020 den 12.19):

takk, da fant jeg det, men kan noen gi meg tips på 35 vann rett IOC MEDLEM? KAN MAN FINNE EN LISTE OVER IOC MEDLEMMER?

DA FANT JEG SVARET! MVH DAG

Skrevet

Mi løysing på 8V i dette kryssordet gir 295 treff på Google, men på Ordnett finn eg det kun i fransk-norsk ordbok (fritekst).

Er det nokon som har funnet et svar som er oppslagsord i Ordnett eller i ei av de andre "vanlige" bøkene?

Det mest opplagte alternativet passar ikkje med departementshovedstad på 2L.

Skrevet

Første del av ordet fant jeg et par steder kombinert med andre "duste"-endelser, men ikke kombinert med den endelsen som jeg mener må være temmelig opplagt. M.a.o konstruerte jeg en løsning for å få dette hjørnet på plass.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...