ikd Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Har låst seg her. Noen som er kjent i Oslo som kan hjelpe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Jeg har sendt inn kryssordet, men husker at det ble Linderud, hvis jeg ikke husker feil og vi snakker om det samme kryssordet. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Linderud ble det definitivt ikke, det blir en bokstav for mye. Se tidligere i forumet (28.3.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Har låst seg her. Noen som er kjent i Oslo som kan hjelpe ? Søk på hageby i stedet for bydel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Har låst seg her. Noen som er kjent i Oslo som kan hjelpe ? Jeg mener at det burde bli Vindern, men at første bokstav skulle vært L Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Tenk så mye lettere det hadde vært å bruke dette forumet om alle hadde skrevet kryssordnummer og stikkord i overskriften! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Har låst seg her. Noen som er kjent i Oslo som kan hjelpe ? Universitetssted uten B'en.... ({$editedMessage} 02.04.20 21:09) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.