Lille Rosin1622534186 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Er det noen av de mer bereiste som har vært på øya nede i høyre hjørne. Jeg er strandet på Roto,men finner ikke denne på kartet. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 O-en din er feil, og Hjemreisen foregår på et annet tidspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annekarinwd Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Er det noen av de mer bereiste som har vært på øya nede i høyre hjørne. Jeg er strandet på Roto,men finner ikke denne på kartet. Mvh Øya ligger i Rogaland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Stikkordet er "hjemreisetid", vannrett nederst til høyre. Med blindbokstavene U og N får man en merkelig løsning (jfr. Buste), men hvis man kan få til en O i slutten av ordet, får man en god løsning med blindbokstavene U og D. Men spørsmålet er altså om denne øya finnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg liker også best returdato som løsning, men finner da som sagt ingen øy som passer. Øya som passer ligger i Rogaland og ender på tt, og da må hjemreisen foregå i mørket. Søkt løsning, men som kjent H er H. Får jeg tilslutning til denne løsningen? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagfinn w. Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 returnatt gir lite mening, men returdato får ikke jeg til å passe med øy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aico Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Er det noen av de mer bereiste som har vært på øya nede i høyre hjørne. Jeg er strandet på Roto,men finner ikke denne på kartet. Mvh Roto er en øy i Papua Ny-Guinea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 Imponerende! Har du noen koordinater så jeg kan finne den på kartet? Jeg fant også Roto, men det var dessverre bare en jernbanestasjon 600 km vest for Sydney i Australia. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Roto er en av Cook-øyene i Stillehavet, den har sågar egen flyplass og hoteller. Du finner nok frem også uten koordinater. Mvh dennis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 dennis: At Roto finnes på Cook-øyene har jeg funnet også, men hvor finner du dokumentasjon på at det er en egen øy?? Åge Erlandsen: Du finner øya i Papua Ny-Guinea. Dokumentasjon? Finner ikke øya i Cappelens Verdensatlas. Dette blir litt for søkt selv for Hansen. Rogalands-øya gir et svar på "hjemreisetid" som er minst like søkt. ({$editedMessage} 30.03.20 20:12) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Der er flere muligheter bl.a. www.vackertvader.se roto-island eller www.meteoblue.com Climate Ahow Roto Island.meteoblue. Det er i grunnen bare å google så dukker det opp flere. O til slutt gir også et mer spiselig svar på hjemreisetid. Mvh dennis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Fikk flg. omtrentlige posisjon via YR: 11gr 18`43``S 166gr 22`37``V. Mvh dennis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Grunnen til mitt forslag var at jeg tenkte på et nattog, men ser nå at hvis Øy blir Roto, så er selvsagt Returdato et bedre alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siiri Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Likte også Returdato, men ikryssordleksikonet fant jeg bare Rota som øy, og tenkte kanskje det kunne være Returdata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.