Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte bryr seg om andres innlegg hele tiden, når det er helt fritt å la være å se både tips, løsninger og hvor i kryssordet det spørres om. Går inn i dette forumet når jeg trenger hjelp, og det får jeg alltid. Takk til alle!

​​​​​​​

​​​​​​​

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan vel være greit å få svar på det man har tenkt å spørre om, bare ved å se på overskriftene nedover siden - og så eventuelt gå inn på aktuell tråd for å se på svar.

Det burde ikke være nødvendig at 3-4 stykker stiller samme spørsmål, bare fordi de ikke ser (i overskriftene) at det er stilt før.

Dette har faktisk vært det normale i dette forumet inntil nylig, og det er helt unødvendig at forumet skal "svulme opp" på denne måten.

Skrevet

Hei skjeld, det var faktisk ikke det jeg mente, for dette er jeg enig i. Ha en strålende dag!

({$editedMessage} 18.03.20 07:39)

Skrevet

Ellinor: Schive er en av nestorene i den norske kryssord verdenen. Han startet ned et nytt kryssord i Dagbladet for halvannen uke siden, og Schive nr 2 var det andre - nå sist lørdag.

({$editedMessage} 18.03.20 15:56)

Annonse

Skrevet

Schive og Hansen hadde hvert sitt kryssord i Magasinet iallfall i de 2 siste ukene. Har ikke lang erfaring med Schive, men når det gjelder å lage seriøse kryssord med middels høy vanskelighetsgrad, uten feil, kan han absolutt måle seg med Hansen. (Hansen er ikke sammenlignbar med noe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...