Gå til innhold

Generelt

aliko

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte bryr seg om andres innlegg hele tiden, når det er helt fritt å la være å se både tips, løsninger og hvor i kryssordet det spørres om. Går inn i dette forumet når jeg trenger hjelp, og det får jeg alltid. Takk til alle!

​​​​​​​

​​​​​​​

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel være greit å få svar på det man har tenkt å spørre om, bare ved å se på overskriftene nedover siden - og så eventuelt gå inn på aktuell tråd for å se på svar.

Det burde ikke være nødvendig at 3-4 stykker stiller samme spørsmål, bare fordi de ikke ser (i overskriftene) at det er stilt før.

Dette har faktisk vært det normale i dette forumet inntil nylig, og det er helt unødvendig at forumet skal "svulme opp" på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Schive og Hansen hadde hvert sitt kryssord i Magasinet iallfall i de 2 siste ukene. Har ikke lang erfaring med Schive, men når det gjelder å lage seriøse kryssord med middels høy vanskelighetsgrad, uten feil, kan han absolutt måle seg med Hansen. (Hansen er ikke sammenlignbar med noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...