aliko Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte bryr seg om andres innlegg hele tiden, når det er helt fritt å la være å se både tips, løsninger og hvor i kryssordet det spørres om. Går inn i dette forumet når jeg trenger hjelp, og det får jeg alltid. Takk til alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Det kan vel være greit å få svar på det man har tenkt å spørre om, bare ved å se på overskriftene nedover siden - og så eventuelt gå inn på aktuell tråd for å se på svar. Det burde ikke være nødvendig at 3-4 stykker stiller samme spørsmål, bare fordi de ikke ser (i overskriftene) at det er stilt før. Dette har faktisk vært det normale i dette forumet inntil nylig, og det er helt unødvendig at forumet skal "svulme opp" på denne måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 18. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2020 Hei skjeld, det var faktisk ikke det jeg mente, for dette er jeg enig i. Ha en strålende dag! ({$editedMessage} 18.03.20 07:39) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Mens vi er inne på innlegg i forumet: hva i all verden er Schive 2? Har det noe med Dagbladet å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Ellinor: Schive er en av nestorene i den norske kryssord verdenen. Han startet ned et nytt kryssord i Dagbladet for halvannen uke siden, og Schive nr 2 var det andre - nå sist lørdag. ({$editedMessage} 18.03.20 15:56) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Å ja. Kan han måle seg med Hansen? Er det lørdager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Schive og Hansen hadde hvert sitt kryssord i Magasinet iallfall i de 2 siste ukene. Har ikke lang erfaring med Schive, men når det gjelder å lage seriøse kryssord med middels høy vanskelighetsgrad, uten feil, kan han absolutt måle seg med Hansen. (Hansen er ikke sammenlignbar med noe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Å ja. Kan han måle seg med Hansen? Er det lørdager? Ja, men likevel annerledes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.