aliko Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 6. bokstav i rytter oppe i venstre hjørne? Får liksom ikke plass til bokstav 6 og 7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Bokstav B gir kvinnelig rytter på ørkendyr..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Dette er behandlet tidligere her, men med "Elv" til overskrift. Nå har du bare skrevet "Schive" til overskrift, og da er det ikke lett å forstå at det dreier seg om "rytter" uten å gå inn i tråden. Oppfordring: skriv nummeret på kryssordet og stikkord i overskriften! (Forumet heter jo Dagbladet - så man trenger ikke skrive hverken Hansen eller Schive.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 6. bokstav i rytter oppe i venstre hjørne? Får liksom ikke plass til bokstav 6 og 7. aliko: hjalp det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 14. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2020 Tusen takk, jakest. Hadde siste delen riktig, men var litt nytt for meg det ordet, faktisk. Slo opp etterpå og forsto. Godt at det fins folk her som ikke blir hysteriske om ordet en spør om ikke blir påpekt helt hvor står i kryssordet. Bruk folkeskikk også i dette forumet. Stort sett bare fine folk her da! God helg til alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 14. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2020 Dette er behandlet tidligere her, men med "Elv" til overskrift. Nå har du bare skrevet "Schive" til overskrift, og da er det ikke lett å forstå at det dreier seg om "rytter" uten å gå inn i tråden. Oppfordring: skriv nummeret på kryssordet og stikkord i overskriften! (Forumet heter jo Dagbladet - så man trenger ikke skrive hverken Hansen eller Schive.) Kanskje ikke vits i å bli så forbanna, skjeld! Første gang vi har Schive i Magasinet. Sry hvis jeg tråkket på dine tær! God søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Tusen takk, jakest. Hadde siste delen riktig, men var litt nytt for meg det ordet, faktisk. Slo opp etterpå og forsto. Godt at det fins folk her som ikke blir hysteriske om ordet en spør om ikke blir påpekt helt hvor står i kryssordet. Bruk folkeskikk også i dette forumet. Stort sett bare fine folk her da! God helg til alle! Å, jeg ber...normalt gidder jeg ikke svare hvis folk ikke gidder å fortelle hvor de er i kryssordet, men Schieves er litt mer oversiktlig enn feks Hansens.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Kanskje ikke vits i å bli så forbanna, skjeld! Første gang vi har Schive i Magasinet. Sry hvis jeg tråkket på dine tær! God søndag! Jeg opplever slett ikke skjeld som forbannet i det hele tatt. Han kommer med en høflig anmodning som jeg absolutt tiltrer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.