Hilde Kristin Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Hei! I dag står det helt fast for meg. Bare for å forsikre meg om at jeg ikke låser meg med feil ord er det fint om noen kan si om jeg har riktig på tre stikkord: varsle = advare (5 fra venstre øverst) spill = canasta (4 ovenfra 2 fra venstre) og turist = reisenyter (6 ovenfra helt til venstre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Du er på rett vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Kristin Skrevet 29. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2020 Takk! Da får jeg vri de små grå litt mer slik at jeg kan få det sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Til Hilde Kristin: Ikke gjør det på denne måten! Du avslører løsninger på mange stikkord! Spør heller etter enkeltbokstaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.