Gerde Skrevet 16. februar 2020 Skrevet 16. februar 2020 Trenger tips om Lære og Finnes i to typer. Finnes det noen hjelpsomme sjeler?
anne. Skrevet 16. februar 2020 Skrevet 16. februar 2020 Finnes i to typer: det finner du ved å søke med bokstaver i kryssordhjelper i Ordnett. Lære: søk med de 9 siste bokstaver gir treff. Dette ordet tar du med til SNL. Du må bla litt for å finne hele ordet.
Gerde Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Skrevet 16. februar 2020 Jeg abonnerer ikke på ordnett og har ikke alle de ni siste bokstavene på lære. Har søkt på alle de mulighetene jeg har, men mistenker at jeg har noe feil.
anne. Skrevet 16. februar 2020 Skrevet 16. februar 2020 Begge to står i SNL. Anbefaler deg å ha Ordnett.
Gerde Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Skrevet 16. februar 2020 Finnes i to typer: det finner du ved å søke med bokstaver i kryssordhjelper i Ordnett. Lære: søk med de 9 siste bokstaver gir treff. Dette ordet tar du med til SNL. Du må bla litt for å finne hele ordet. Jeg abonnerer ikke på ordnett og har ikke alle de ni siste bokstavene på lære. Har søkt på alle de mulighetene jeg har, men mistenker at jeg har noe feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå