Anitas Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hermetikk, Ca midt i x-ordet, 3 inn fra høyre.Hva blir bokstav nr. 4 og 6? Prefiks, 2 og 3 bokstav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg har: Prefiks: ES, Hermetikk: EO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveijk Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hermetikk, Ca midt i x-ordet, 3 inn fra høyre.Hva blir bokstav nr. 4 og 6? Prefiks, 2 og 3 bokstav? Jeg har 4=e og 6=o, prefiks 2=e og 3=s. Selv står jeg fast på Fleip, øverste rad 5 inn fra venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitas Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 Hermetikk, Ca midt i x-ordet, 3 inn fra høyre.Hva blir bokstav nr. 4 og 6? Prefiks, 2 og 3 bokstav? Takk for svar :) På fleip har jeg P som 1. BB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveijk Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Takk - jeg ser at en annen Forumdeltaker også foreslår det, så de er det kanskje det som er mest sannsynlig. Men "normalnorsk" er et jo neppe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.