Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Er vrien og står ikke i SNL det jeg kan finne ut. Jeg fant damen ved å bokstavsøke i OneLook. Hun finnes også på wikipedia i en artikkel innenfor et emne der navnet på mytologiske figurer går igjen.

8. Søk i all tekst med "utslett" i ordnett. Et godt stykke ute i treffene finner du ordet og forklaringen.

1. Er vrien og står ikke i SNL det jeg kan finne ut. Jeg fant damen ved å bokstavsøke i OneLook. Hun finnes også på wikipedia i en artikkel innenfor et emne der navnet på mytologiske figurer går igjen.

8. Søk i all tekst med "utslett" i ordnett. Et godt stykke ute i treffene finner du ordet og forklaringen.

Tusen takk, da får jeg lete mer nøye i Ordnett.

Til tross for disse hintene klarer jeg ikke å komme i mål i dette hjørnet. Det nærmeste 8 jeg kan komme er bokstav 4 lik 6. bokstav på 14. Men i så fall finner jeg ikke ut av 13. Trenger litt mer hint.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...