Gjest eb Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei! Oppgaven lyder: "Parkering" + "Finn vi som oftast fleire av på ei bukse". Vi skal frem til "mat i alle former" (dette er en nynorsk oppgave). Jeg ser for meg at siste delen kanskje kan bli "lomme", men hva i all verden kan "parkering" bli til?? Er takknemlig for hjelp og innspill.
Gjest Odd Egil Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei :) Parkering kan kanskje bli en enkel P som på skiltene, og da kan det vel bli Plomme® ? Men er det "mat i alle former" ?
Gjest Solveig Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg vet dette høres søkt ut, men "former" kan kanskje bety stekt, bløt/hard kokt eller som ingrediens i nesten alt mulig av mat. Innlegg redigert. (08-16-07 21:43)
Gjest eb Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 - skrev (På 16.8.2007 den 19.33): Hei :) Parkering kan kanskje bli en enkel P som på skiltene, og da kan det vel bli Plomme® ? Men er det "mat i alle former" ? Tusen takk, jeg går for plommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå