Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da tror jeg å ha ferdselsåren inne, såfremt den ikke inneholder en av alfabetets tre siste konsonanter. Strever med hva som kan forekomme i boksing. Det mest nærliggende for meg trenger man ikke å bokse for å få

({$editedMessage} 11.01.20 14:32)

Annonse

Hadde også trengt et hint der + hva som fins på fartøy.

Hvis man søker på et veldig nærliggende ord her inne, finner man boksesvaret. Med korrekt ferdselsåre (stemmer at denne ikke inneholder øæå) får man 22 treff på dette søket, mot 172 uten noen sikker bokstav.

Ang. fartøy, så finner man det svaret nøyaktig parallelt til hvordan man søker etter bokseordet. Her får man 27 treff uten noen sikker bokstav.

Hei marib!

Løsningen er et resultat av hva boksere gjør i ringen. Skriv inn "i boksing" i søkefeltet på ordnett – allerede på første side står ordet, dog med 11 bokstaver. Klikk på oppslagsordet, og du ser synonymet. 8. og 9. bokstav er begge konsonanter.

Vh

Aksel

Hei marib!

Løsningen er et resultat av hva boksere gjør i ringen. Skriv inn "i boksing" i søkefeltet på ordnett – allerede på første side står ordet, dog med 11 bokstaver. Klikk på oppslagsordet, og du ser synonymet. 8. og 9. bokstav er begge konsonanter.

Vh

Aksel

Takk. I boks

Hvis man søker på et veldig nærliggende ord her inne, finner man boksesvaret. Med korrekt ferdselsåre (stemmer at denne ikke inneholder øæå) får man 22 treff på dette søket, mot 172 uten noen sikker bokstav.

Ang. fartøy, så finner man det svaret nøyaktig parallelt til hvordan man søker etter bokseordet. Her får man 27 treff uten noen sikker bokstav.

Takk for hjelp. Er i boks nå

Hei marib!

Vh

Aksel

Hei Aksel

Bruker du Ordnett Pluss?

Hei, jeg kan ikke svare på hva Aksel bruker, men jeg har ikke merket så veldig stor forskjell med PLUSS enn tidligere.

Oppgraderingen er gratis mener jeg å huske. Når du er innlogget på ordnett: trykk på meny og velg "programvare".

Der finner du opplysninger og veiledning.

Hei marib!

Vh

Aksel

Hei Aksel

Stemmer det at man får 84 treff på ordnett hvis man søker slik du beskrever "i boksin" ? Jeg finner ikke ordet og lurer på om jeg ikke har den rette boka.

Mvh Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...