LIv O Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 Trodde neg hadde vaktordningen med bokstav nr 2 og 5 lik vokal. Feil? Maten min er sammensatt av pynt og bakverk. Utrykksløse finner ingenting på , nest siste bokstav lik nr 3 i vaktordningen Naturfenomen krasjer med angrep, ville så gjerne hatt en annen bokstav som nr 2. Min nr 2 er lik nr 4 i lidenskap Kan noen sette meg på sporet?
Tiger X Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 Her var det meste (kanskje alt) feil. Tror det beste er å ta øvre høyre først. Med andre, fjerde og tolvte som sikre, finner man et alternativ på "Mat" i KH som så vidt vites ikke dukker opp i andre hjelpekilder. Med dette som utgangspunkt kan man drodle seg frem til en ramme der også Lidenskap, Sommerfuglart, Naturfenomen og Vaktordningen inngår.
LIv O Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Skrevet 5. januar 2020 Takk, frem med viskelæret; trodde turnusplanen var bankers, men nei. Bil fra 1950 har jeg satset på et navn likt minst en av Kong Olavs hunder, håper den holder vann.
aron Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 Ja, det kan være nærliggende å tenke på Troll på bilen, men det er nok dessverre feil
LIv O Skrevet 6. januar 2020 Forfatter Skrevet 6. januar 2020 - skrev (På 5.1.2020 den 15.44): Her var det meste (kanskje alt) feil. Tror det beste er å ta øvre høyre først. Med andre, fjerde og tolvte som sikre, finner man et alternativ på "Mat" i KH som så vidt vites ikke dukker opp i andre hjelpekilder. Med dette som utgangspunkt kan man drodle seg frem til en ramme der også Lidenskap, Sommerfuglart, Naturfenomen og Vaktordningen inngår. Takk skal du ha. Er i boks nå etter mye frem og tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå