Gjest Odd Inge Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei! Noen som har tips om følgende: 26 L: "Fjellformasjon". Har: N - R - NG. 9 V: "Han drog over salten hav". 8 bokstaver, slutter på R, tror jeg. 6 L: "Hærfører som gråt". 6 bokstaver, slutter på O. Mvh Odd Inge
Gjest karih Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Du er dessverre en uke for sen, men noe husker jeg: NÆRING SINCLAIR Han begynte på S, tror jeg. Lykke til, men hva med i dag? FOLK, f, eks.?
Gjest Odd Inge Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Takk! Har ikke fått nr. 32 i hende enda, prøver å rekke fristen på mandag med nr. 31. Må vel levere på døra til BT, hvis jeg blir ferdig i tide! Lurer på om det blir "SCIPIO" på "Hærfører som gråt", men har ikke funnet det svart på hvitt ennå, om han gråt. Hilsen Odd Inge
Gjest karih Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Det var rett! Du finner det på Google, navnet +gråt. Lykke til med dagens.
Gjest Odd Inge Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Hei! Noen som har tips om følgende: 26 L: "Fjellformasjon". Har: N - R - NG. 9 V: "Han drog over salten hav". 8 bokstaver, slutter på R, tror jeg. 6 L: "Hærfører som gråt". 6 bokstaver, slutter på O. Mvh Odd Inge Takk! Nå har jeg "bare" 5 L "Egypter" igjen (tror jeg - hvis det andre er rett!). Har: - I - K - E. Hadde helst sett at K-en hadde vært en H. Da hadde egypter vært SINHUE. På 11 V har jeg fått SKIPSRÅD. Mvh Odd Inge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå