Gjest karih Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Folk, 7 bokstaver, R_T_O_R Er retroer en betegnelse på folk?
Gjest Odd Inge Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei! Finner ikke "Retroer". Kan det være "Rutener" som er svaret? Da må O-en i så tilfelle være feil. Mvh Odd Inge
Gjest karih Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har Åstorp på kommune, og jeg får alt til å passe. Jeg håpet retroer var sånne som meg, litt gått ut på dato.
Gjest Tiny Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg strever med samme (folk),men tror det kan bli retroer. På Google finnes masse om retro-folk (i betydningen mennesker som liker gamle moter/ting). På 10 v. har jeg bomtelt? Kan dert også bli fortelt?
Gjest karih Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei, Tiny. Jeg har gåt over til bostavn og maoister. Da får jeg tatarer på folk. Håper jeg rekker deg, jeg leverer inn i dag.
Gjest Tiny Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei Karih. Jeg hadde disse alternativene tidligere, men det strandet på "bevegelse". Nå er den i boks, iallefall takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå