edlean Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Kan noen hjelpe meg med de 4 første bb, loddrett øverst 8 b. fra v .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strass Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Google etter Norges lengste tunneler og du vil finne svaret der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Takk, men det var ikke det jeg manglet, det var det loddrette ordet 8 ruter fra v. øverst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torry47 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hei Mangler du "sparetiltak"? Du kan foreta bokstavsøk i ordnett, så finner du det. Mvh Torild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Takk, men jeg er ikke bruker av ordnett .. Skal gruble litt videre foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torry47 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hei igjen Da får du prøve å spørre på sparetiltak i Det norske akademisordbok, (NAOB) som er gratis på nett. Du må bruke spørreordet spareprinsipp. Mvh Torild ({$editedMessage} 20.11.19 18:50) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Takk til Strass og Torild for hjelp ! Jeg googlet, og fant faktisk løsningen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.