ingrid Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 13 vannrett, Hopper noen hunder og katter, noen tips å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det er antagelig lettere å lære hunder å gjøre «kunster», men jeg klarte å lære katten min å hoppe ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrid Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2019 Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fure Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det er antagelig lettere å lære hunder å gjøre «kunster», men jeg klarte å lære katten min å hoppe ...... Har du et tips til meg og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fure Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har funnet det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er like dum. Mulig at første bokstav er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Til Gerde, du har kanskje annenhver bokstav? på bokstavsøk her inne finner du det, en dyrelek helst for hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Du aner ikke hvor dum jeg føler meg nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Den følelsen har jeg kjent mange ganger! Prøv nå med M som første bokstav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har M K I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Det er rett. Hvis du slår inn m?k?i? i søkefeltet, så finner du et tilrop, og forklaring i Tanums. Hvis du da ikke finner det, skal du få hele ordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Fant det nå. Aldri hørt det tidligere. Takk for hjelpa!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.