edlean Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 4 inn fra h/ 5 opp. Jeg finner skuespiller med o som 2. bokstav, men jeg har i, er min i feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elranh Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Jeg fikk det samme som deg, men det spørs om det er en "blings" fra Hansen,jeg forandret i til o, men da blir det en helt annen slutt på det vannrette ordet,som er tvilsom.Kanskje noen andre har funnet ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Jeg brukte o, så blir ihvetfall skuespilleren riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Jeg fikk det samme som deg, men det spørs om det er en "blings" fra Hansen,jeg forandret i til o, men da blir det en helt annen slutt på det vannrette ordet,som er tvilsom.Kanskje noen andre har funnet ut av det? Hvis ingen andre har en løsning, får vi heller sette inn både i og o ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 4 inn fra h/ 5 opp. Jeg finner skuespiller med o som 2. bokstav, men jeg har i, er min i feil ? Jeg googlet spore og fant ut at det kunne forsvares! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Egentlig litt på kanten både med o og i, syns jeg, men vi får gå for o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.