Gå til innhold

nm trimmen 10

vinner1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En grei regel å sette for seg selv angående både NM-trimmen og andre relativt vanskelige oppgaver, er å søke med hele stikkordet i forfatterens standardkilder før man begynner å konstruere vanskeligheter. Og da i særdeleshet når man - som her - VET med 100 prosent sikkerhet at stikkordet er direkte "klippet og limt" fra kilden.

Det er for øvrig ingen som helst grunn til å blande inn Wikipedia i dette tilfellet.

({$editedMessage} 19.09.19 17:49)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for godt tips! da fant jeg det. men plagget på 32 vannrett har jeg 2 bokstav som 3 bokstav i 43 loddrett, 4 bokstav som 2 bokstav i 47 vannrett,6 bokstav som , som 4 bokstav i 22 vannrett, 8 bokstav som siste i 43 loddrett, stemmer dette? mvh dag

Du skal vel ha en annen bokstav som nr. 4 hvis du leser artikkelen i SNL. Du ender med samme bokstav som den siste bokstaven i ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt tips om hvor finne svaret på 35V. Har 2. bokstav lik 3. bokstav 1 11V og 4. bokstav lik 5. bokstav i 38L. Finner noen alternativer i leksikonet her inne men ingen av de dukker i de vanlige kildene. Jeg går ut fra at leksikonet her inne IKKE er forfatterens kilde. Hjelp å få?

Rådvill

({$editedMessage} 24.09.19 12:53)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...