Gerde Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 4. Skjønner ikke helt oppgaven. Er det noe hjelp å få? Sliter også med «motparten» i Esset.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Skjønner heller ikke 4. Bb i Esset er ara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Tusen takk! Da får vi tenke litt mer på 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Lurer på om Rho refererer til det greske alfabetet, jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fure Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Ja, tenk gresk alfabet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Tror nok jeg har det, men skjønner ikke koblingen til tauskiller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Skjønner heller ikke den koblingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Er det første bokstaven i 4L som er Rho?. Jeg har S som første, da må min 1v være feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Det er S, men i stikkordet er det Rho..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Takk. Er dessverre like langt. Har prøvd både bokstavsøk og "sunt bondevett", får håpe på en plutselig aha-opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torjoh Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Tror nok jeg har det, men skjønner ikke koblingen til tauskiller.... Det som skiller rho og tau. Hilsen Torild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 NÅ skjønne jeg koblingen! Satt langt inne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Heldiggrisen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Det som skiller rho og tau. Hilsen Torild Takk Torild,føler meg skikkelig teit. Kan min 3. (g) og 5.(a) bokstav være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Sjekk gresk alfabet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Ja selvfølgelig !!! Den satt langt inne. vh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Finurlig oppgave! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torjoh Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Takk Torild,føler meg skikkelig teit. Kan min 3. (g) og 5.(a) bokstav være feil? Dine bokstaver er riktige Buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlean Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Tusen takk! Da får vi tenke litt mer på 4 Ja,jeg måtte tenke lenge, Gerde, men selv en blind høne kan finne et korn. Og så lå det jo rett foran nesen på meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerde Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.