Krysshor Skrevet 14. juli 2019 Skrevet 14. juli 2019 Hei! Står litt fast her. - 23L: Stemmer det at dette skal slutte på to like bokstaver? Finner det i ordnett, men skal vel staves med én? (Kjemiker her) Irettesett meg gjerne :) - 32V har jeg 2.bokstav lik 1.i 19L, 4. lik 2. i 19L og 5. lik 6. i 19L. Står fast på blindbokstavene :( Ellers sliter jeg med 4L. Har 1. bokstav lik siste i 3L og 3. lik 1.i 19L. På forhånd takk :)
Tiger X Skrevet 14. juli 2019 Skrevet 14. juli 2019 Du har selvsagt helt rett ang. 23. Stavemåten i oppgaven er helt hinsides i dette årtusenet - og lenge før det, også. Men du må finne en annen urt (tar for gitt at stjernebildet ditt er riktig) - hvor mye dette forplanter seg mht. tennisspilleren og andre ord i hjørnet, er vanskelig å si med sikkerhet. Fjellordet er hentet fra Fremmedord i Ordnett, og er oppført her inne. Du er på sporet til å finne 4. Ved å bruke Ordnetts Kryssordhjelper (se bort fra om treffene har stor eller liten forbokstav), dukker løsningen etter hvert opp.
Krysshor Skrevet 14. juli 2019 Forfatter Skrevet 14. juli 2019 Tusen takk for utfyllende svar! Kan si at bokstav nr 2 i stjernebildet mitt er K og dermed slutter urten min på K - er dette feil så må jeg fikse hele nedre høyre hjørne, ja x(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå