vinner1 Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 hei noen som har tips på fyrste? 16 vannrett, 2 bokstav som i 4 bokstav 29 vannrett, mvh dag
Aksel1 Skrevet 2. juli 2019 Skrevet 2. juli 2019 Hei vinner1! Bare med 2. bokstav (som er riktig) blir det vanskelig å spore opp fyrsten. Prøv deg frem med 15. loddrett, da har du også 4. bokstav inne. Søk så med disse to i behold i kryssordhjelper. Blant treffene finnes vedkommende som forklaring til ett oppslagsord. Vh Aksel
vinner1 Skrevet 3. juli 2019 Forfatter Skrevet 3. juli 2019 hei,takk,jeg har 4 bokstav i 16 vannrett, som andre bokstav i 20 loddrett, men finner ikke forklaring på fyrste, selv om jeg leter, er vel bare ett ord i kryssordhjelper , som kan passe? mvh dag
Aksel1 Skrevet 3. juli 2019 Skrevet 3. juli 2019 Hei igjen! Nå har du riktige 2. og 4. bokstav. Legger du disse inn i kryssordhjelper, vises 82 treff. Sjekk friteksten for hvert, da ser du fyrste. Blant oppslagsordordene står ordet med liten bokstav, i teksten med stor (et egennavn). Vh Aksel
vinner1 Skrevet 3. juli 2019 Forfatter Skrevet 3. juli 2019 hei ! takk, for hjelpa! da fant jeg den.den som leter den finner, mvh Dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå