oystkr37 Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Her har vel Hansen blandet tannleger og fugletittere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Enig. Fint om du skriver stikkordet i overskriften (onsdag er derimot ikke nødvendig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oystkr37 Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Ok nytt medlem i dag, serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Her har vel Hansen blandet tannleger og fugletittere... Ja, det er slike ting som gjør hans kryssord krevende. Noen ganger må vi i tillegg til å finne løsningen også finne stikkordet. ("Fugletitter" er for øvrig ikke synonymt med ornitolog). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har ikke -TITTER som ending her, jeg har nok både en annen By og Insekt (slutter på T) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridW Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har R som bb ({$editedMessage} 30.05.19 13:58) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ja, det er slike ting som gjør hans kryssord krevende. Noen ganger må vi i tillegg til å finne løsningen også finne stikkordet. ("Fugletitter" er for øvrig ikke synonymt med ornitolog). Hei odnyst. Det er jo snakk om domenet. Tror det er et greit stikkord. Det jeg har passer med omkringliggende ord Vh. akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Her har vel Hansen blandet tannleger og fugletittere... Jeg har R som bb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a-rio Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Her har vel Hansen blandet tannleger og fugletittere... "En fugl i hånden er bedre enn ti i munnen"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Hei odnyst. Det er jo snakk om domenet. Tror det er et greit stikkord. Det jeg har passer med omkringliggende ord Vh. akok Litt forvirring her nå, synes jeg. akok: Stikkordet "odontologdomenet" kan vel umulig være greit. Er det ikke full enighet om at det skulle vært "ornitologdomenet"? buste: Det er neppe noen som har "titter" som endelse, det er ikke ruter nok til det. Er det "by" eller "insekt" som slutter på T hos deg? Ingen av dem er riktig uansett. ({$editedMessage} 30.05.19 13:53) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Greit odnyst. Tror jeg har riktige ord. Spennende å se når løsningen kommer. Vh akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 "En fugl i hånden er bedre enn ti i munnen"..... Ok da, jeg har Fugleriket, insekt er Tordivel. Men det er kanskje andre løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Litt forvirring her nå, synes jeg. akok: Stikkordet "odontologdomenet" kan vel umulig være greit. Er det ikke full enighet om at det skulle vært "ornitologdomenet"? buste: Det er neppe noen som har "titter" som endelse, det er ikke ruter nok til det. Er det "by" eller "insekt" som slutter på T hos deg? Ingen av dem er riktig uansett. ({$editedMessage} 30.05.19 13:53) Ja, "odontolog" er nok feil...jeg satser på "Ornitolog...", og har N som BB, med en løsning hvor "domenet" blir et "sted" hvor fuglene trives - særlig om vinteren, ofte avbildet på julekortene....Ender på T... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ok da, jeg har Fugleriket, insekt er Tordivel. Men det er kanskje andre løsninger? ...oopppps...ser at kryssende plante skrives med "i" som 4.de bokstav...og da blir min første løsning, med julekortmotivet, galt, og løsningen blir et mye større "domene" enn det pippip'ene liker om vinteren...sorry...BB blir nok R.... ({$editedMessage} 30.05.19 15:39) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.