lilliken Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Hei! Denne var vrien! Jeg sliter først og fremst med 4L, 8L og 13V . På 2L har jeg 2 like bokstaver sist, eventuelt er 5. bokstav lik 5. bokstav i 1V (forutsatt at jeg har riktig løsning på sistnevnte). Min første bokstav i 20V er lik 2. bokstav i 7L, og min 2. bokstav i 18L er lik 3. bokstav i 8L. Kan noen bekrefte eller avkrefte mine forslag? Eventuelt gi et hint på 8L f.eks.? Håper det! Vh Ditten
Aksel1 Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Hei Ditten! Ditt forslag på bokstav i 8. loddrett, er riktig, likeså i 20. vannrett (og 7. loddrett). 2. loddrett slutter med to ulike, og 5. bokstav er ikke identisk med 5. i 1. vannrett, hos meg. Hint om 8. loddrett: Ved søk på stikkordet med riktig treer her inne vises kun to treff, hvor av ett er løsningen. Denne oppgaven inneholder minst to dobbeltløsninger. Lykke til! 🙂 Vh Aksel
lilliken Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Skrevet 20. mai 2019 Hei Aksel! Tusen takk for svar. Jeg fant to alternativ ved å søke med fritekst (noe jeg sjelden husker på å bruke!) på 8L, men har trolig feil løsning på 1V. Der er min siste bokstav lik 4. i 20V, og det får jeg ikke til å passe med 8L. Jeg tror jeg ser to av dobbeltløsningene: i 10V og 21V. Jeg kjenner igjen oppgaven fra tidligere, men husker ikke om jeg kom i mål den gangen. Gir ikke opp riktig ennå... Vh Ditten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå