artork Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg sender x-ordet inn elektronisk, får aldri tilbakemelding. Har noen vunnet ved å sende det inn elektronisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Nei. Siden det ikke kommer kvittering har jeg sluttet å sende inn. Artig å løse lell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg sender x-ordet inn elektronisk, får aldri tilbakemelding. Har noen vunnet ved å sende det inn elektronisk? Har lurt på det samme. Tilbakemelding skjedde bare etter første innsending. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsil Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg sender x-ordet inn elektronisk, får aldri tilbakemelding. Har noen vunnet ved å sende det inn elektronisk? Jeg sender inn elektronisk , og har vunnet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf1 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg har leveringsmelding og lesebekreftelse som undermapper i innboksen min, og får tilbakemelding på at det både er levert og lest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitas Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Har sendt inn elektronisk og vunnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridW Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg sender x-ordet inn elektronisk, får aldri tilbakemelding. Har noen vunnet ved å sende det inn elektronisk? Jeg sender inn elektronisk , og har vunnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karimormorhauge Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg sender x-ordet inn elektronisk, får aldri tilbakemelding. Har noen vunnet ved å sende det inn elektronisk? Ja, jeg har også vunnet på elektronisk innsending. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.